Bonjour!

Welcome and feel free to read the tales of my life. Glad if you could drop some words in my cbox. Love ya!
  • Best view in Google Chrome
  • Leave your footprint <3
  • The Blogger Mood
    I'm back babehhh!


Navigations



Talk to me

Cbox'); cboxwin.document.write(''); cboxwin.document.write(''); cboxwin.document.write(''); cboxwin.document.write('Cbox needs frames!'); try { x = screen.width; y = screen.height; cboxwin.moveTo(Math.max((x/2)-350, 0), Math.max((y/3)-500)); } catch (e) {}; } Come and have a talk here!
The Masterminds

Design: Raudah Nor
Header: Photoshop
Other: ♬ ♬
Saturday, 31 December 2011 • 22:32

Hey hey, guys!

First of all, I wanna wish you "Happy New Year!" Hee~ Next year, saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Taman Daya 1. Tapi, itu untuk sementara sahaja. Lepas tahun baru cina, result kemasukan ke SMK Sultan Ismail akan dikeluarkan. 

Saya ada pergi interview di PPD. Sebab mohon SSI, kena interview. Sekarang ni SSI susah nak dapat. Kan? Kalau saya dapat, saya akan pindah ke SSI lah. Tapi, kalau tak ada rezeki, saya tetap akan pindah ke sekolah lain. 

Saya akan pindah ke sekolah di Nusa Damai. Dekat sana, ada hostel. Tak lama lagi, sekolah tu akan dijadikan sekolah kluster. Ya, sekolah tu baru dibuka, tetapi cikgunya semua yang dah berpengalaman. Fyi, I am very looking forward to study in a school that provides hostel.

Because I would love to learn to do things all by myself. Sesetengah orang tak suka semua tu. Tapi saya suka. Wee~ So, that's all for today. 
Have a good life in Twenty-Twelve, guys!